تست میزنی ولی در آزمون درصدت پایینه

آیا تو ام از اون دانش آموزانی هستی که تست میزنی ولی در آزمون بازم درصدت پایینه؟ 🤔

💣رفیق مراحل تست زنی رو بلدی؟😍

میدونی تست زنی ۳ مرحله داره!!!

مراحلشو بلدی؟😎❤️

با من در این وویس همراه باش تا بهت یاد بدم چجوری درصدت رو بالا ببری💪😌

مردی هستم دانشجوی مهندسی کامپیوتر 💻
و عضو تیم مشاورین جهاد آموزش❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *