حفظ آیه

ای وای حفظ آیه😰😰

⭕️تعدادی از بچه ها به خاطر اینکه دیدن تو سوالات #دینی یازدهم یک جاخالی از خود متن آیه اومده استرس گرفتن که نکنه برای دوازدهم هم همینجوری باشه😐

❗️توجه کنید که شرایط الان دو جوره👇

👆اگر قرار باشه از یک آیه جاخالی بدن یا حتی بگن بنویسید آیه رو، از یه آیه #مهم و راحت سوال میدن نه یه آیه فوق‌العاده سخت و پر از کلمات سنگین⚠️

❌اگر هم بخوان خیلی #سخت سوال بدن و خیلی ریز باشه، دیگه سطح سوال میشه در حد مسابقات حفظ قرآن که قطعا خیلیا از پاسخگویی به سوال عاجز میشن🫠

😱درنتیجه نگرانی در این زمینه کاملا غلطه. آیه ای که برای یازدهم ها سوال بوده یک آیه کاملا ساده بوده و کسی که کتاب رو قشنگ خونده باشه میتونسته پاسخ بده😎

🤩ناگفته نمونه که به طور کلی نخوندن عربی آیات سالهاست که ما میگیم کار غلطیه. اینکه یه دانش آموز کلا عربی #آیات رو نخونه کار اشتباهیه✨

موفق باشید 😍

مهلا خان احمدی عضو تیم مشاوره تحصیلی مجموعه جهاد آموزشی

حفظ آیه

دیدگاهی در مورد “حفظ آیه

  1. N.Akbarnia گفت:

    کوتاه و مفید ☘️

  2. زهراسادات میرباقری گفت:

    ممنون از نکات عالیتون😊🌷

  3. زهرا داداشی گفت:

    مختصر و مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *