تسلیم نشدن

ببین رفیق….!!😇
تو حق داری خسته بشی…😔تو حق داری غر بزنی….تو حق داری داد بزنی…🦋تو حق داری استراحت کنی…تو حق داری یه مدت به دور از همه چی باشی‌…🍁
ولی….
اینو یادت باشه!!!
💫
جا زدن، نرسیدن، پذیرفتن شکست،نشستن و….
حق تو نیست رفیق!!!
حق تو نیست……❤️

تسلیم نشدن

دیدگاهی در مورد “تسلیم نشدن

  1. Sahar_nasri گفت:

    تو همون بچه ای هستی که راه رفتنو یاد گرفت یکی از پر چالش ترین کار ها بعد از صدها بار زمین خوردن دوباره پا شدی ،پس برای رسیدن به اهدافتم همینجوری سمج باش وبه این فک نکن که براش ساخته شدی یا نه تو فقط تمرکز کن روی اون کار وتلاش کن وبه حرفهای بقیه اهمیتی نده
    تو قطعا موفق خواهی شد👊👑

  2. دایره مثلثاتی😉 گفت:

    تو همون بچه ای هستی که راه رفتن که از سخت ترین کارها ست و هر طور که شده بود یاد گرفتی
    پس مطمئنا میتونی از پس کارهای دیگه هم بربیای
    پس رقیق من!!!
    جا نزن

  3. فاطمه رضایی گفت:

    خیییلی عالی 💜💙✌️

  4. ریحانه اعتصامی گفت:

    تو بچه ای هستی که همین کارهای روزمره رو در ایام کودکی یاد گرفتی و الان قطعا تواناتر شدی و میتونی از پس کار های بزرگترین بر بیای💙

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *