دیدگاهی در مورد “4 اشتباه مرگبار

  1. هانیه بیات کوهسار گفت:

    بسیار عالی و کاربردی بود . خیلی مفید بود. ممنون از شما .🌹

  2. Faezeh گفت:

    خیلی ممنونم از شما فوق العاده بود 😍.اشتباه من مطالعه بدون تست زدن بود من به اندازه کافی تست نمیزدم و بیشتر تایمم و برای مطالعه میزاشتم.

  3. Y.Yousefi گفت:

    توصیه به کنکوری ها که بادقت ببینید 👌🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *