جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

منابع امتحانات نهایی انسانی

در این مطلب بهترین منابع امتحانات نهایی انسانی رو بهتون معرفی میکنم

علوم و فنون ادبی:

  1. ماجراهای من و درسام: کتابی آموزش محور و مناسب برای استفاده در طول سال و به‌خصوص امتحانات نهایی. دارای درسنامه کامل و درس به درس همراه با مثال و نکات امتحانی و نمونه سوال.
  2. شب امتحان: منطبق با اخرین تغییرات کتاب درسی و ویژه امتحانات. دارای 12 امتحان 20 نمره‌ای و پاسخنامه تشریحی و همچنین دارای درسنامه خلاصه.

ریاضی و آمار:

  1. فرمول بیست: تالیف براساس آخرین تغییرات کتاب درسی و دارای درسنامه جذاب با توضیحات دقیق همراه با مثال. مناسب برای امتحانات هماهنگ کشوری و دارای تمرینات متنوع به همراه پاسخنامه.
  2. شب امتحان: مطابق با آخرین تغییرات و مناسب فصل امتحانات. ذکر نکات مهم امتحانات دی و خرداد. دارای نمونه سوال و پاسخنامه کامل و همچنین درسنامه خلاصه با بیان ساده.

جغرافیا:

  1.  فرمول بیست: مطابق با کتاب درسی و شامل درسنامه کامل و درس به درس. دارای انواع نمونه سوال برای هر درس و شبیه سازی امتحانات نهایی به همراه پاسخنامه تشریحی دارای نکات امتحانی.
  2. شب امتحان: ویژه امتحانات به‌خصوص نهایی. پوشش کامل مطالب درسی و دارای 12 نمونه سوال به همراه پاسخنامه ساده و تشریحی و درسنامه برای مرور.

تاریخ:

  1. ماجراهای من و درسام: چاپ جدید و ویژه استفاده در طول سال و مطالعه بیشتر. مناسب امتحانات نهایی و مناسب برای هر سطح مطالعاتی. دارای درسنامه کامل و دارای بیش از 700 سوال امتحانی با توجه به امتحانات نهایی به همراه پاسخنامه تشریحی و نکته دار.
  2. شب امتحان: چاپ جدید. شامل چکیده درسنامه و مهم ترین مطالب درسی. دارای 12 نمونه سوال تشریحی به همراه پاسخنامه با توضیحات خوب

جامعه شناسی:

  1. ماجراهای من و درسام: منطبق با کتاب درسی و شامل درسنامه کامل و ارائه پرسش های امتحانی تالیفی هر درس و نمونه امتحانات 20 نمره‌ای و پاسخنامه تشریحی برای همه سوالات.
  2. شب امتحان: مناسب پایه دوازدهم و آمادگی برای امتحانات. دارای امتحانات 20 نمره‌ای به همراه پاسخنامه کامل و درسنامه خاصه و کاربردی.

فلسفه:

  1. فرمول بیست: چاپ جدید ویژه مطالعه همراه با تدریس دبیر و مناسب امتحانات نهایی. دارای درسنامه کامل و طیف گسترده نمونه سوال نهایی به همراه پاسخنامه تشریحی روان.
  2. شب امتحان: مناسب امتحانات و مطابق آخرین تغییرات کتاب درسی. شامل بیش از 10 نمونه سوال تشریحی و پاسخنامه. دارای درسنامه کاربردی برای مرور.

عربی:

  1. بیسترس: چاپ جدید. طراحی شده برای استفاده در طول ترم و دارای درسنامه کامل و انواع نمونه سوال امتحانی و پاسخنامه تشریحی و مفید و همچنین فلش کارت های خلاصه درس.
  2. شب امتحان: مناسب برای امتحانات نهایی و دارای چندین دوره آزمون تشریحی به همراه پاسخنامه کامل و درسنامه کاربردی و خلاصه هر درس.

عضو تیم مشاوره تحصیلی مجموعه جهاد آموزشی

منابع امتحانات نهایی انسانی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه های ارتباطی

سلام دوست عزیز
در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد مجموعه مشاوره تحصیلی و آموزشی جهاد آموزشی میتوانید از طریق روش های زیر با ما در ارتباط باشید: