جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
درباره جهاد آموزشی

به جهاد آموزشی خوش آمدید

“سلام! خوش آمدید به وبسایت مشاوره‌ تحصیلی و کنکور جهاد آموزشی  ما یک تیم از مشاوران تحصیلی هستیم که با هدف راهنمایی و پشتیبانی در مسیر تحصیلی و کنکور، به دانش‌آموزان کمک می‌کنیم.

چالش رایگان 5 روزه

ما با افتخار با ارائه خدمات مشاوره‌ی تحصیلی رایگان به دانش‌آموزان راه را  آغاز می‌کنیم.  5 روز رایگان، با دانش‌آموزان همراه می‌شویم و به آنها در تعیین اهداف، برنامه‌ریزی و راهنمایی در مسیر تحصیلی کمک می‌کنیم .

جهاد آموزشی

ادامه مسیر با دانش آموزان مستعد

پس از این مرحله، با دانش‌آموزان مستعد و برنامه‌پذیر همراه می‌شویم و با توجه به نیاز دانش آموز و چالش هایی که دارد در راستای پیشرفت دانش آموز گام برمی داریم ، و در صورت نیاز دانش آموزان  کلاس های دروس تخصصی برگزار می کنیم تا مهارت مورد نیاز جهت شرکت در امتحانات نهایی و کنکور را به دست آورند 

جلسات مشاوره انگیزشی

همچنین، ما هفتگی جلسات مشاوره انگیزشی نیز برگزار می‌کنیم. در این جلسات، به دانش‌آموزان کمک می‌کنیم تا انگیزه و روحیه لازم برای موقعیت‌های آزمونی را به دست آورند و با اعتماد به نفس به جلسات آزمون بپردازند.

تیم ما از مشاوران تحصیلی و تجربه‌دار تشکیل شده است که به دانش‌آموزان با انگیزه و مشتاق کمک می‌کنند تا در مسیر تحصیلی خود  به نتایج موفقی دست یابند.
ما افتخار می‌کنیم که شما را در مسیر تحصیلی و کنکور همراهی کنیم و تمام تلاشمان را برای ارائه‌ی خدماتی با کیفیت و موثر انجام خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا درخواست مشاوره، لطفا به ما مراجعه کنید .

وبسایت جهاد آموزشی

یکی از مواردی که دانش آموزان درباره جهاد آموزشی از آن رضایت دارند وبسایت جهاد آموزشی است. ما در سایت محتوای با کیفیت مشاوره ای و آموزشی رایگان برای استفاده همه دانش آموزان قرار میدهیم.

بخشی از مطالبی که در سایت ما میتوانید به آن دسترسی داشته باشید:

راه های ارتباطی

آدرس:

تهران پارس – بین اتوبان باقری و چهارراه رشید – پلاک 205 – طبقه اول – مجموعه جهاد آموزشی

راه های ارتباطی

سلام دوست عزیز
در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد مجموعه مشاوره تحصیلی و آموزشی جهاد آموزشی میتوانید از طریق روش های زیر با ما در ارتباط باشید: